Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

4/16/2011

Part 2, Yahoo!

merangkak kau paan, macam-macam gaya weyh,


banyak benda berlaku, lagi-lagi masa dekat sana, aku lah terutamanya, memang betul pun aku nyawa-nyawa ikan je, AHH! mencabar betul time nak lalui benda alah ni,




yeah, go IKRAM, lepas seh, tengok orang lah.

fucking shitt, benda alah ni.


time benda alah ni je, arrhh, tak lepas bero =) tempat ni paling susah, aku bukan monyet la weyh, nak bergayut, hura-hara aku, nasib baik le, aku hidup lagi, kalau tak, tak hidup lagi blog aku ni, syukur alhamdulillah, aku dapat teruskan hidup, walaupun hidung aku, makin macho siak. kahkahkah.


terhantuk kat benda lembut tuh, sikit berdarah, (nak pampom je cerita) tak ada la sampai bertanda, tapi aku makin mancung, ! jangan jelous aw.. HAHA! aku dapat merasakan bagai nyawa ku ditarik, tapi tak sampai lagi masanya. itu semua experience. kau ada ?


nasib baik semua baik baik aja, syukur pada Tuhan.


part 2

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...