Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

1/03/2011

PLKN ( National Service )


Program Latihan Khidmat Negara !

selamat pergi dan semoga berjaya di sana ? hutan belantara !

huh ? nasib baek aku tak kena , dgr 2 mcm best je , malas la , aku da biasa da semua tuh ,

tak payah nak mengajar aku . HAHA !

tu lah kau , org suruh aktif tak nak ! padan muka ! yeah yeah ! balik2 je da botak ye bang kak ?

aku da tak sanggup nak beratur ambil makanan , duit ? ameklah aku tak kesah .

kat sini kalau kerje triple boleh dapat . HAHA ! pegang rifle ? naknak . kalau boleh tembak la , ni tak ? HAHA ! makan rumput , binatang hutan , ye kot , sje nak gebang cite !


baju ? kasut ? beg ? sponser la . . segak bergaya la sahabat ! , ceh . ingat aku dalam esei BI SPM la . . bout national service !

balik 2 belanje ar . botak ! ade yg pergi sane nak cari makwe . pergi lah cari ! i tak kesah pon , HAHA !

kalau dapat ! nak yg sabah sarawak , baru best hoi . masuk iklan !


KAMI WIRA WIRAWATI NEGARA . ramai-ramai !

check name kau kat sni :







http://www.khidmatnegara.gov.my/


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...