Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

2/03/2011

Gong Xi Fa Chai

jangan nak memekak lah
wahai mercun yang berbunyi only .

sana dentam sini dentum , pehal la korang ni . malam-malam org nak tido la . taw la raya naseb baek takde takbir raya. kalo tak da lame aku join sbb nak pat angpow merah !


Oh , The Chinese , Happy Chinese New Year yok ! buad rakan-rakan , SCM members dan belakang umah aku . taman cina katekan . takpe , laen raya aku reply kau nye mercun tuh eh , reply haha ayat cukup baek katekan . kau nak bakar mercun bole , butt jgn attact kat umah aku doe . lagi satu , aku kasi kau lalu je kat depan umah aku eh dragon , yerrkk kot naga ! . jgn masok dalam . ilang ong , taktak gurau je , kau nyer tradisi teroskan , tp seronok aku tgok tarian gaya dragon ! HAHA ! first time kat depan SCM , suka suka . bukak limau 10 saat je aw , jgn lebeh . Da start merepek .


thinks bout red ? not blue ok . merah , nape banyak ong ; or tuah ?

merah-merah means ong ong ,

ong ong means RM ,

RM means Ringgit Malaysia . tu je aku taw . HAHA ! - merepek kuat -

pape hal ni tok korang , angpow tak dapat la jep . banyak cantek ! . amek ni




take ONE only , bukan untok kau sorang je . HAHA . gurau aje .


SELAMAT TAHUN BARU CINA

GONG XI FA CHAI


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...