Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

2/24/2011

Pra-Test

berjam-jam lamanya

aku menunggu turn aku untuk di test kan , adui .


pakcik 'tett' say ; kejap eh , Dzulikram Baharuddin . bukan itu yang disebut . benda lain tiga empat kali try sebut , tapi salah juga , berbelit-belit aku rasa disebut nama aku . aku rasa , first name in THE WORLD , haha! .


pukul 10.30 , nak pergi jauh-jauh, semata-mata nak minum , baru seorang aja test . adush . then turun bawah , buat parking , bukit . oh bagus , semua baik-baik pandai-pandai memang pun, tak ada masalah . nampak la budak-budak time aku kecil-kecil dulu , budak sekolah rendah . perempuan semua , tapi happy-go-lucky Marina, Awan, Nisya and tuut ! dah~ , 6 orang selesai buat bukit parking semua tu . naik atas balik .


pakcik 'tett' say ; rehat-rehat , makan minum dulu ye nak . adus . ingat aku apa . penat aku siak tunggu . dah la panas , lambat . aku yang second-last buat jalan raya . oh , berjaya aku lulus . LAYAK DIUJI . tamat , jam 1.40 , balik .


aku tahu pakcik tu baik , memang pun . tp . baik la .


terima kasih pakcik ! dan aku akan JPJ TEST awal bulan 3 , hope LULUS .


expired sudah lesen L aku .


balik-balik je , tiba-tiba badan terasa panas , temperature naik , sengal-sengal . demam la ; baik dah , sehari aja .


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...