Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

3/18/2011

Selamat di Operasi


All be well , all be well , all be well !

Three Idiots


Berkurun aku menunggu shit ini sihat belaka , sungguhpun aku yang kurung perap shit macam jeruk . tanpa shit ini , aku macam tak tentu hala , tercari-cari , tergaru-garu yang boleh mengantikan shit itu . akhirnya , aku mendapat shit yang lain , lagi teruk koma dia , useless , aku mendengar , yang dia tidak mendengar , bukan pekak , tapi sound trouble . WTFish !


Main guna-guna , sudah nak sebulan aku meninggalkan shit yang mula-mula ni , tak boleh pakai punya , abis expired terus ngan kau-kau tak boleh pakai , dan ingatkan shit itu ke rahmatullah . aku kesunyian tanpa shit dan ingin merasai tanpa shit ini , aku fikir , nak rasa-rasa . akhirnya aku yang mengelabah tak tentu hala , apa khabarnya aku pun tak tahu . terisi dalam hati , tak dapat dibaca disebabkan kesakitan diluaran yang dapat dibaiki jika di operasi . sebelum di operasi aku terpaksa menanggalkan pakaiannya . awww! lucah .


Akhirnya aku menghantar shit ke hospital , dan akan di operasi dalam beberapa hari , 2-3 hari , rupa-rupanya tidak kritikal , dan kembali seperti biasa kala . satu hari saja dan mencuba dan merasa bekas kesakitan itu telah baik atau tidak . aku mula mencungkil kehendak hatinya , dapat aku lepaskan rindu dengan mendengar lagu yang dinyanyikan dan melihat gaya yang ditunjukkan .


Bayaran yang dikenakan sangatlah mahal , total operasi ialah RM90 termasuk tax . anda pasti tertanya-tanya apakah , mungkin siapakah si shit itu ?


klu : dah diberikan ! jangan nak lebih-lebih .


aku tahu aku punya shit buruk , tak cantik mana pun nak dibandingkan kau punya macam longkang . dia bukannya murahan juga bukan mahalan tapi dia yang bantu aku , dialah teman aku , dialah penenang masa strees aku . bangga dengan dia , dia juga berbahaya jika asyik bersama dan dia ialah ;








2 comments:

nurul aina syazwana said...

la , awat panggil shit ? huhu

ikram kantoi said...

haha , ntah tak taw nak panggil apa .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...