Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

5/01/2011

2 in 1

first: hang out with my college friends

Pada suatu hari, kahkahkah merepek. watching movie,

The Roommate

mesti menyirap, datang lambat, tapi aku faham.

disebalik tabir:

cerita pasal aku nak hantar si scha dengan mimi, ada la satu myvi putih, hawau 123 no plat dia, bawak bukan main slow, dah tahu nak masuk lorong kasi le signal, nampak sangat kau ni ada papa je time jpj test, mentang-mentang kau perempuan, jangan guna kelebihan yang kau ada kalau kau ... blublublub.

tapi takpa, yang orang sebelah dia, lelaki, apahal nak tunjuk FCUK dengan aku? dah banyak pahala sangat? malu la sikit perempuan bawak kau, entah-entah kau beratus kali jpj test tak lulus-lulus, tak pun cacat, takda lesen bajet kau tahu semua undang-undang. amik kau, tu la jangan buat hancing dengan aku.

uhh, nasib baik aku berhenti kereta tengah-tengah jalan je aww, tak reverse balik, pasal nak tahan aku punya ketidakpuashatiaan, hanya Tuhan yang tahu. apa nak jadi dengan manusia sekarang ni? horn sudah la, ni siap, wahh, bapak kau ajar kau apa ? dah dah dah.

second: watching movie with my family

Thor

tertidur aku sekejap, mana taknya, pagi teman mama aku pergi shopping, petang hang out, malam lentuk ar. HAHA! memang best pun movie tu, dah aku penat, apa boleh buat, tambah-tambah bukan main sejuk lagi kat MBO MM, taklah seramai GSC DP, tapi puas hati ar.


watched two movies in one day
thanks all .

=P

2 comments:

aRe_jiM 93 said...

aku kalo masuk mayang jew mata layu..ha3 x kira ar cter best ke tak..ha3

ikram kantoi said...

kau memang . apa-apa pun tak boleh .. haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...