Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

5/06/2011

IPTA

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh semua,

Firstly, aku bersyukur kehadrat Ilahi, Alhamdulillah, dan berterima kasih kepada semua yang membantu, membimbing aku hinggakan aku mendapat tawaran yang diimpi-impikan, aku harapkan cita-citaku digapai, dan lebih cerah pada masa hadapan, Insyallah.

Hari Jumaat yang penuh berkat dan dilimpahi rezeki berganda-ganda, semakan keputusan permohonan ke IPTA boleh disemak, akhirnya, sukacita dimaklumkan, ditawarkan seperti yang terpampang dibawah ini, tak la sehebat mana keputusan aku, rezeki takkan ke mana. aku berpegang teguh dengan statement tuh, dan aku gembira dapat keputusan yang boleh melakarkan senyuman kepada kedua ibubapa aku.

paling latest UIAM

kemana arah tuju yang aku mahu lalui? masih tidak jelas lagi, contohnya:
apa yang terbaik ?

1.UniKL Kolej Kuala Nerang Kedah : Foundation in Science and Technology- Engineering
2.Kolej Mara Kulim Kedah : Matriculation- Science
3.UIAM Petaling Jaya : Foundation in Engineering and Science Computer



rezeki melimpah ruah, ni time nak pilih yang terbaik pulak.
how how ? blur memanjang , anyone help me, .. =)

so so ' ________'

Wallahualam..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...