Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

2/11/2011

Aku Sokong Chelsea Tapi ,

ada hati nak menang , kata si Maxi Rodriguez kepada Fernando Torres .

Benci pula tengok Chelsea main macam bagus-bagus je , bolos juga . itu semua pasal assistant manager yang kena lucut , apa entah nama dia , lupa pulak , pandai-pandai aja delete-delete orang . kan musibah , bala sudah sampai . ini apa pula nasib si El Nino , Fernando Torres . kau keluar padang je , 5 minit kemudian , Chelsea kena titik . adus , aku rasa FT jadi defender dekat tempat stiker ar .

Tapi , apa ini RAP ! , 2 penalties patut kau bagi . pakai telescope nanti suruh mak kau belikan . ( punca utama ! )

Tak apa , FT dan David Luiz ibarat sesuci bayi baru lahir , putih dalam debu dan belum ada pengalaman main dengan players Chelsea . senang cerita , mentah lagi , kalau sudah masak , habis la MUTD . nahas .

Harapan Chelsea ke Top League ? tak kesampaian . ambil semua !

Aku terima dengan hati terbuka kekalahan Chelsea , entah sebab apa ar . itu la , orang kata bola itu bulat , suka-suka dia nak golek kat mana-mana degil lagi. Kalah ? HAHA ! padan muka kau Ikram . itulah berharap sangat . jup ! . Kau ini pula tak ada otak , nak fikir , FT ngan DL baru main , baru nak rasa corak permainan . sudah cukup . bertambah merapu pula aku cerita .

good news : Guus Hiddink jadi assistant manager Carlo Ancelotti ? . aku sokong , tukar pun boleh , HAHA !

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...