Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

2/06/2011

headline : BLUR

ayat romantis , oh , cuti panjang yang aku tempoh hari-hari , tidak terhitung jari jemari kaki kiri ,
sering aku menjelang tidur tak henti-henti , begini lah rutin aku selama ini yang tak tahu apa nak jadi .

macam apa sudah pantun empat kerat ini . macam sia* je . kan kan kan ?
aku menjerit keboringan , macam ni :

said ; aarrrggghhhhhhhhhhh !!!!!

duduk rumah yang tiada berpenghuni , lagi-lagi , time-time cuti begini , apa aku perlu buat ar ? menjerit ar best , lepas TENSION !

muka aku dah macam tempayan diperbuat daripada kayu jati , tahan , mahal , cantikkan ? comot gila muka aku baik sungguh ayat aku kadang-kadang

rambut macam BOB MARLEY da :


p/s : rambut aku !!

aku pun tak taw nak buat apa . pusing-pusing taman pandu kerete macam orang gila tak tentu hala , nasib baik tak langgar daun , HAHA ! kerete la sengal . adus ... memikirkan apa la nak jadi dengan aku ni ? belajar kerete la .

SPM ? result entah berapa . tet! tak berani nak cakap , berserah , biar Yang Maha Esa yang menentukan , atas Usaha , Pengorbanan , Kesungguhan yang kita lakukan sebelom duduk dlm dewan dan itulah keputusan nya . doa-doakan yok , aminn !!

aku pun blur seketika . memikirkan apa nak jadi da besar nanti ? course apa nak amik ar ? macam-macam ragam aku lakukan seperti :
p/s ; yang mana smart ?

kesian , terima kasih ;)


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...