Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

4/19/2011

Black and White Note

Dah start aku punya malas, dulu, bukan main banyak post lagi, sekarang, amik kau, langkah 3-4 hari baru kau muncul balik kat blogger yang bau hancing, kalau bau ar, yang macam haprak, buruk gila!. nak aja aku tukar background dia, naik menyampah pulak tengok, tapi satu je aku paling minat, sebelum tu, put your hands up, lagu ni :

Secondhand Serenade - Last Time,

cubalah try menghayati lagu ni, blahblahblah, nothing to say, no point to ask. boring arr, dah hang out, sama juga boring tu datang balik, baik kita bakor bakor je perkataan boring tu, sebab dia la, aku macam tak tentu hala, gila, majal, mereng, sengal kadang-kadang, apa boleh buatkan, dah memang lumrah manusia. kalau keluar pun, apa nak buat? Melaka ni, apa ada, cehh, semua dah terokai, satu slogan yang tak masuk diakal

' melawat Melaka bagai melawat Malaysia',

semua tempat dah aku pergi, pergi MP, DP, tempat sama pusing-pusing, tempat sama main game sama, apa bahasa aku entah, hina betul aku tengok subjek BM aku, kahkahkah. tengok wayang, bowling, daytona, lagi ? Pantai Puteri, Eye On, blahblahblah. tengok wayang lagi best, duit pun keluar macam airkan, HAHA. aku on the way sedang tunggu movie ni, best, belum tengok lagi la :

Fast and Furious 5.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...