Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

4/19/2011

Bieber Fever

Hohoho, hari ini hari selasa, tapi bukan aku nak cerita kisah hari ni, nak post event aku pasal hari jumaat lepas. lama kan ? biasalah, tengok mood la weyh, busy kot.

tiba-tiba tergerak hati, eh, tak kena mengena pun, action !

budak ni punyalah baik, ajak aku hang out, tengok wayang, lepak-king tapi sekejap je, janji dapat le aku nak ubahkan aku punya daily routine, memang semua benda kau takkan buat benda sama, kalau kau kata sama jugak, kau salah!

contoh: kau tengah baca newspaper. sebijik tempat sama, baju sama, masa sama, hari sama. memang pun, tapi news lain-lain, yang paling strong aku punya alasan ialah tarikh.
out of topic!

pukul 2.50 tengok cerita,

Justin Bieber : Never Say Never 3D

3D lagi, kahkahkah, mahal shiiaall, RM17, first time tengok 3D, jangal aku ar, tapi yang penting, tak payah korang nak beli tiket pergi tengok konsert dia lagi, tengok movie dia sudah, merasai, menjiwai and how about this movies? not so bad, but

FUCKING AWESOME !

AMAZING RAWR


ingatkan cerita apa tadi, aku dah le tak berapa minat sangat si bieber ni. tiba-tiba je, merasuk jiwa dan raga aku, minat lagu dia, bukan dia awww. hati-hati, biasa aku tengok wayang RM6, RM10, murah-murah je, tak biasa mahal-mahal, tapi tak apa, aku syok tengok persembahan dia, lain daripada yang lain, thanks to : =D

AMRU AL-ASR AMER AMZAR ANITH ATHIRAH
triple A's

2 comments:

a m o y said...

weh,apa yanng best sangat wayang bieber nie. ramai kata damn fucking awesome.

ikram kantoi said...

de cita nak kene gebang sume de.
haha,

dah tengok ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...