Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

4/22/2011

Finally

Akhirnya, kini pasti. kahkahkah, telah lama ku tunggukan saat-saat ini, yang pasti aku terpaksa kasi si JPJ tu sedekah duit time first test. GAGAL katakan. tapi yang second, aku PASS.

Alhamdulillah, kau ingat senang ke nak lulus, yang hebat, dari kecil, darjah satu dah pernah tunggang moto, tapi tak lulus juga, aku ni, masa form5 baru nak jinak-jinak dengan motor, ternyata aku lagi hebat. HAAHA. malas nak cerita.

takkanku jejak lagi kakiku di sana lagi, naik menyirap, menyampah semua ada ar, dah la banyak bersedekah kat sana, eh,, kereta aku sekali angkat je lulus, kereta senang gila ! entah, banyak makan duit ar kat sana, rugi, dah la lambat, nak je aku terajang siapa-siapa kat situ,

tapi terima kasih, lulus juga akhirnya, wah macam dah banyak kali failed le, thanks to my parents and my Brother, many sacrifies, and taught me for everything before this.


ini le motor yang aku bawa tadi, 140km/sejam je. HAHA!


thats all for today, cherioo =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...