Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

11/04/2010

Jamuan Hari Tahun

jamuan PSS

ckp pukul 11 dah start..sampai je kol 10 lebeh...tengok..kosong je dewan ni..
mula jam 1.00 pergh lama siot aku nak tunggu..tak tepati masa!
waste my time n money bebeh!
ingat nak layan function ni je ke bro? fikir ar orang lain..dah le tipu..kata pukul 11..
macam2 tempat aku pegi lepas tu..terpaksa had kan masa..
niat nak pergi tengok wayang..main boling..terlolok terlalak..kat inbox..
semua terpaksa dibatalkan..main boling je dpt menghiburkan..

start majlis
majlis paling sempoi dan entah paling tak enak aku tengok..
tak tersusun..kelam kabut..
kalau jadi tetamu..dah lama aku lari..bukan..
kira buat2 ada hal ar..
haha..cam yeye!
meja banyak kosong.makanan amnil sendiri..bayar 20 ringgit tak berbaloi..
first time hidup aku layan majlis camni..
bukan standard aku la konon..haha..
papehal ade, drp tak ada..haha..dapat juga penghargaan.
makanan boleh dikatakan sedap..erkk...habis jugak!
tet.tut.tit..tamat!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...