Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

11/02/2010

Melaka Maju 2010

coret2 MELAKA MAJU

20.10.2010 jam 2010...form 1,2,5 join the sambutan melaka maju at
stadium Hang Jebat
sebelum tu..menaiki bas yg mampat org nye..
itu tak apa..banyak skolah, hitam putih, tua muda..senang citer
rakyat melaka join the show! konvoi kete mini - menarik la kaw!
makan minum ambil gamba..
perasaan membara, ada niat nak usha pompuan la apa la..suka ko le..
haha..papehal..ramai pompuan kem salam kat aku..haha..
bukan aku sombong,,just malas nak layan pompuan ****han
aku jenis laen sikit..haha..papeje ar..
smbhyg magrib..surau panas! berhaba! selesa ehh,,
betol2 ramai2 ar orang datang..

tpt jam 2010..terletusnya bunga api..menarek kot..tak tgok pon..
tak sehebat ngara laen..di samping bermulanya joget melaka maju..
yg takde motif dan tujuan..
sgt boring!bosan!
nsb baek ade teman..kamera..haha!yg membahagiakan,memeriahkan smbutan ni..
just amek gamba je.
yg laen..gatal2..ngan pompuan..spender pon mak belikan..nak ade hati konon..
HAHA!

habis je tarian mengarut! padang dibuka..untuk semua orang
persembahan drp artis tmpatan..spt rabbani kot..
aizat, black, yogesh, shila,ramlah ram, hattan..ramai lagi..best siot.
lepak..dudukduduk..ramai siot..took photographs..
kacau pompuan..biasalah laki..tu dikatakan normal..
budak baru nak idop..sj test2 join gi dpn stage..joget2, lompat2..
nak mabuk dibuatnya! haha..
aku tengok..isyhh teruk..budak-budak2

akhirnya,tanpa amanat..drp waden..
memanggil berkumpul tmpt mula2 berkumpul..pada jam 11.30 kot..
beberapa budak hilang..bukan..takde..entah kenapa sgt..dieorg ni degil..k ape k?
aku tak taw..biarkan.. menuju ke bas dlm 2 km jauh nya..
fuhh penat..sehingga tertidur mnunggu bas tiba bas jam 1.oopg..
kemunculan 5 org sejak puas mencari merata tempat..
ke tempat bas..aku yang jadi mangsa keadaan terbabit sama kena
maki hamun..
kdg2 perasaan menyirap melanda diri aku sbb kejahilan dan kelalaian diaorg..
menyebabkan semua susah dan risau..

sekian...

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...