Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

11/02/2010

Majlis Graduasi 2010


majlis paling berharga konon..bersejarah bg form 5/ 6 atas.YA kpd ak..
sebab aku dpt gred A dlm kokurikulum..susah beb budak nak dpt A.
bangga sambil tu ade riak ckit..HAHA!
cemerlang dlm kehadiran dan ULBS
sedey tak pat 100% kehadiran..
teringat ponteng satu ari masa kem bomba ari tuh..penat la masa tuh..
tu pon nak berkire ape..haha!
A dlm peka fizik,kimia,bio
betol-betol karek.macam yeye je..biar ar idup ak..HAHA!

gembira aku..pabila mendapat anugerah yang paling berharga..
sijil berhenti amat berguna bila mahu cari kerja..interview apa2..
sesi bergambar bersama pentadbir..rakan2 jugak!
smart kawan ak ni..HAHA!
pakaian aku mencacatkan sesi bergambar..terok2..
isyhh..

majlis yang disusun tak begitu menarek..sambutan yang membosankan..
dewan panas! neraka kot!
membuatkan orang lain bosan,mengantok aku!..ibubapa student..juga..
anugerah kecemerlangan akdemik dan 100% kehadiran tak cukup,,
perlu mempelbagaikan aktiviti dan anugerah..
spt anugerah PELAJAR MISALI
anugerah KOKURIKULUM

papehal aku suka...bergaya juga aku ni..weekkk!!
smart la bebeh!

jadilah seperti AKU, haha

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...