Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

11/02/2010

Fly flying !

rock climbing

story about...
mungkin kali pertama or last maybe kot..aku menjadi ta tentu hala tiba2 je jadi
jahat..fly ke sana-sini..haha...
kenangan pahit aku kot..entah mengapa le..terikut secara tiba2 aje?
aku tak taw..adakah aku lapar? tension kot pas belajar..or dah lame tak on9..
maybe sebab itu kot...or terpaksa aku buat macam tuh,,
sebabkan..aku ni terlalu baik..yang memaksa semua benda perlu aku buat.. kan.. kan...
buat itu ini sana sini tiap2 hari tanpa support kawan! exco!
mungkin zaman ni paling teruk drpda zaman2 dulu..aku tau..
aku da teliti, menilai dan mengkaji..
disebabkan tiada sifat kepimpinan yg kukuh, tanggungjawab dan amanah dlm diri, hanya mementingkan diri sendiri! kene tegur, baru nak buat .
naik putus asa aku dibuatnya..
hanya ALLAH yg tahu..Tuhan tanya kat akhirat nanti beb!

ini le..jgn mengharapkan aku sangat..sbb aku ni ada perasaan...
dan akhir2 ni mood aku untuk study..
semua pihak memaksa aku buat sedemikian..sehinggakan
peratus percubaan ke-2 merudum!
oleh sebab mereka semua tak mengenal erti penat lelah yg apa aku lakukan
semua tu..
sampaikan aku tak sempat makan..tak sempat belajar..inikah balasan yg aku terima ?
terima kasih semua..

berbagai-bagai cara aku lakukan untuk menangani masalah ni..
jumpa tet supaya susun organisasi..tak juga gerak..
dan berjumpa tet supaya mengantikan jawatan aku ini..
sbb aku tak mampu lakukan semua ini dlm 1 masa..

usaha ini entah jadi entah tidak..dah tinggal 3 minggu je..tak berasa aku belajar..
tolong ar JANGAN PENTING DIRI! aku nak belajar la..(mak aku kata: belajar ye nak )
terharu aku dgr sambil meneliti result yang hancur berderai!
kau pernah kasi semangat kat aku? tak kan...kau menyeksa aku..
korang yang memutuskan semangat aku tu..
waste my time beb !
sorry byk2 to my junior tak dapat makan kat hotel equtorial..
sbb akukan..sorry beb..aku mmg..jahat..jahat gilakan..thanks kasi cabaran kat aku !



*sorry to PENGETUA, WARDEN, FORM 5 n JUNIORku..2010
aku menghargai jasamu! kenangmu bila mana aku berada!

terima kasih.,,,


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...