Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

4/04/2011

Unlucky Day

kau tengok aku dah macam apa dah

Tension bero, perghh, orang lain bukan main banyak lagi tak buat, aku macam-macam gaya buat, kau kata aku tak buat, tanda pangkah yang aku betul-betul buat, nampak sangatlah kau lagi berapa jumaat je lagi, tak apa, kali ini je, kalau dua kali aku kena dah patut si baju biru, berbisness, buat tempat lain ar, kau nak lepas tension, nak cepat kaya jangan nak kandaskan orang je, errgghh tension la weyh,


Sudahlah akunya lesen nak mati, dah mati dah pun, esok last, macam mana aku nak repeat esok, esok bukannya ada hantu tu lagi, nak tunggu dalam seminggu, baru ada. nak kena tambah duit aku, baikbaik daripada rm10, dah jadi rm52. membazir, dunia-dunia.


Lesen kereta dah berabad dapat, lesen moto yang comel lote, macam haram nak tunggu, sibat betul, tak payahlah nak ikut cara dia, 8jam konon, yang lain angkat bulan 1 dah P dah, aku ni, Bukit Katil macam haram lambat dia. makan duit aja. hamlau,


Ya Allah aku harapkan petunjuk dan lulus dalam ujian JPJ ini, =P



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...