Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

4/03/2011

them ♥

p/s: blublublub, gas of life,


kehidupan di kolej amatlah best, walaupun mereka-mereka ini majal, kadang-kadang sakit hati, tapi kita tetap cool, chill bero =)


hidup aku di sana bukannya untuk selamanya, tapi hanya beberapa bulan sahaja, so aku kena menghargai apa yang telah, sedang, akan berlaku, kerana itu akan menjadi sejarah dan kenangan yang manis, susah nak dilupakan.


p/s: no komen, yang pasti aku macho kan. HAHA!


mereka-mereka ini best, macam superman, dalam diri aku, haha, korang happy go lucky hero heroin aku, kita terbaikkan. walaupun dulu macam pergh, sombong gilakan, tapi sekarang macam whoop. nak kata apakan. bangga kawan dengan mereka.


so aku harapkan hubungan, yuukks, relationship lah, kita berkekalan walaupun sudah mendapat certificate. jangan sombong aww, chill sudah. HAHA! kita boleh pergi jauh, tapi hanya satu sahaja yang ku pinta, kenangkanlah daku dalam doamu.


"teman sejati bukanlah dekat bicaranya tetapi setiap bicaranya melalui setiap bisikan doanya"


sorry ; gambar hilmi tak ada. lu bajet GENTLEMEN la sangat.



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...