Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

4/09/2011

Sengal, cbb

Assalamualaikum, aku rasa first time aku bagi salam kat Blog Hodoh ni, Hancing je kalau bau, tiba-tiba je kan aku baik hari ini,

kalau aku dah boring, suka aku la nak buat apa, jangan nak macam-macam eh, dah tak ada kerja nak buat bero, baik aku jadi sengal-sengal kejap, inilah muka paling latest, HAHA!,


ACTION!

serabaikan, baru lepas tengok ML, Maharaja Lawak weyh, minggu ke-2 tak sehebat minggu pertama,

aku stay cool je bero =), chill, rock la weyh, rawr!

aku sentiasa macho kan ? hari-hari, bajet arr, ikhlas katakan ? HAHA!

bueekkk, weekkk, merepek ar kau IKRAM. mood ; boring ar weyh.

baju nak logo Malacca High School, bertapa sayangnya ♥♥♥- dupdupdup- aku dengan sekolah tu, miss semua orang la weyh, sayang cikgu rapat-rapat, kelas, suasana persekolahan, budak-sekolah-asrama, uniform, buku teks sekolah (biology) ! awww .

=P


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...