Blogger Templates

FEEDJIT Live Traffic Feed

4/07/2011

Kita Akrabkan Dulu

takek ; comelkan, melalak je kkerja dia.

apa boleh buat, tahi kambing bulat-bulat, bestkan kau tengok aku punya video, itu masa sebelum Hari Guru, nak tengok yang betul-betulnya, tak record la pula, melepas la weyh, itu separuh je kau boleh tengok, betul-betul atas pentas memang menjadi, nampak kemas dan kelakar la weyh.


aku tahu kita orang punya batch sudah cukup terbaik yaw!, dulu-dulu, tak pernah aku tengok persembahan begini rupa, bukan nak karek, tapi kenyataankan, aku tengok sendiri, idea bernas, kreatif, lain daripada yang lain, betul tak? nak ciplak boleh, pasti korang punya memang tak sama, takkan menjadi punyalah, aku garenti.


sengal dan majalkan kita orang, dah itu yang terbentuk di asrama tercinta, kawan-kawan memang terbukti keakraban, fly sama-sama, ponteng sekolah, rokok ? tak tak . dalam diam-diamkan ikram, haha!


aku harap kita bersatu macam ni, =)(= melekatkan, macam gam. apa yang penting ?? kerjasama ( wonderpets )

=P



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...